Почистване на лице с ултразвук

Почистването с ултразвук е бърз, лесен и евтин начин да освежим и почистим лицето си.

Почистването с ултразвук е козметичен метод за освежаване на кожата, при който се използват ултразвукови вълни. Целта на почистването с ултразвук е да се премахнат роговите клетки от най-горния слой на епидермиса. Под въздействието на вълните се премахват десквамиралите клетки от епидермиса, без това да наранява кожата.

Процедурата се извършва с ултразвукова шпатула, която нежно и безболезнено почиства лицето.

Предимства на почистването на лицето с ултразвук

• Процедурата е неинвазивна – за разлика от мануалното почистване.
  • Изключително подходяща при мазна, смесена и акнеична кожа.
  • Разликата се вижда веднага, след първата процедура – кожата е тонзиирана и освежена.
  • Тази поцедура стимулира производството на колаген и действа антибактериално.
  • Подходяща е и за дами в напреднала възраст, ултразвукът стимулира кръвообръщението и производството на колаген.

Недостатъци на почистването на лицето с ултразвук

Не може да се прави при: бременост, кожни заболявания, остри инфекциозни заболявания, отоци, третирани зони с радиотерапия, след химичен пилинг, 3 месеца след спиране на системно лечение с ретиноиди, сърдечно съдови заболявания, епилепсия.

Колко често може да се прави?

Един, два пъти седмично в зависимост от състоянието и поведението на кожата, като продължителността на процедурата трае около 15 минути

Цена: 40.00лв

За повече информация потърсете контакт с д-р Каляшева.